Wpływ blogowania na lokalne rankingi SEO

0
802

Mam nadzieję, że dało Ci to dobry pomysł na niektóre z bardziej technicznych powodów, dla których blogowanie jest tak cenione dla SEO. Może się teraz wydawać, że blogowanie powinno być prowadzone dla lokalnego SEO. Jednakże, jeśli chodzi o przydzielanie czasu jako właściciel małej firmy, znajdowanie tematów do pisania, posiadanie umiejętności tworzenia regularnych i wysokiej jakości treści oraz zrozumienie, w jaki sposób powinny być one zoptymalizowane pod kątem lokalnego SEO, można zacząć dostrzegać pewne ograniczenia i zastrzeżenia, jakie mają lokalne firmy.

Na dodatek, jak już wcześniej wspomniano, widziałem wiele stron bez blogów lub szczególnie dobrej i wystarczającej treści, które nadal plasują się na czołowych miejscach. Więc ostatecznie dlatego czuliśmy, że może to być ciekawy eksperyment do uruchomienia, nie tylko do blogowania o blogowaniu, ale także dla mojej własnej ciekawości.

Proces

Pozwól zacząć od tego, jak to musiało być jedno z bardziej nudnych zadań, które można podjąć w piątkowe popołudnie. Ale mam nadzieję, że jeśli ktoś to czyta, to może dostarczyć Ci kilku interesujących samorodków, które możesz zabrać na własny użytek. Zdecydowaliśmy, że najlepszym sposobem na przetestowanie tego będzie ręczne przejrzenie 40 różnych stron internetowych w 2 różnych sektorach i lokalizacjach. Staraliśmy się, aby usługi i lokalizacje były tak różne, jak to tylko możliwe, aby działać jako porównanie i dać bardziej zrównoważony pogląd na lokalne SEO.

Różnica w lokalizacji

Ostatecznie największa różnica pojawiła się w lokalizacjach, a nie w świadczonych usługach. Mimo, że skupiliśmy się na lokalnym SEO w ogóle, zdecydowanie ważne jest, aby poruszyć te różnice. Chociaż można argumentować, że strony, które prowadzą blogi, zazwyczaj kładą znacznie większy nacisk na wysiłki SEO niż te, które ich nie prowadzą, dlatego też będą one prawdopodobnie podejmować proaktywne wysiłki w celu zdobycia dalszych backlinków oraz zwiększenia swojego DA poza działalnością blogową. Nadal jestem zdania, że blogowanie może być jedną z najbardziej wpływowych i skutecznych technik SEO zarówno na poziomie lokalnym, jak i krajowym.

Można również argumentować, w oparciu o wyniki, że blogowanie nie zawsze jest konieczne dla lokalnego SEO, zaznacza https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/. Biorąc pod uwagę, że Newcastle ma znacznie mniejszą konkurencję niż Londyn, wniosek może być taki, że jest to zależne od lokalnego obszaru. Jednak, gdy rozbioru tego dalej, można zacząć widzieć, że prawie wszystkie organiczne wyniki pierwszej strony dla hydraulików w Newcastle były wykonane z katalogów, chociaż stomatologów w Newcastle nadal miał rozsądną frekwencję w odniesieniu do rzeczywistych witryn dentystów bez blogów.

Patrząc zarówno na badania, które przeprowadziliśmy, jak i opinie ekspertów SEO w ramach badania, ma to wiele sensu, że skupienie się na blogowaniu dla lokalnego SEO będzie miało bardzo pozytywny wpływ na DA, jakość i ilość linków zwrotnych oraz zwiększenie konwersji dzięki możliwości skupienia się na frazach z długiego ogona i o wysokiej konwersji – przypomina tą prawdę o SEO lokalnym https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.

Dla małych firm

Porady dla właścicieli małych firm z lokalnych firm, które czują, że mogą nie mieć zasobów do produkcji blogów na bieżąco. Byłoby spojrzeć na konkurencję. Jeśli strony są rankingu bez bloga dla słów kluczowych, które chcesz uplasować dla, to może być wskaźnik, że można osiągnąć wysokie rankingi bez jednego. Jednak może to być trudniejsze niż gdybyś miał włączyć blogowanie do swojej strategii … powodzenia!

[Głosów:0    Średnia:0/5]