Po co SEO w sklepie internetowym?

0
2888
Po co SEO w sklepie internetowym?

Piękna grafika w layoucie strony internetowej, czy szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach, to nie wszystko, aby dziś odnaleźć się na rynku internetowym i zyskać grono stałych kupujących. Wszystkie Twoje starania odnośnie jakości sklepowego wyposażenia oraz jego wizualnej atrakcyjności, spełzną na niczym jeśli nikt ich nie zobaczy. A tak niefortunnie może się stać, gdy Twoja strona widnieć będzie na setnej pozycji w wyszukiwaniach Google.

SEO – wspinaj się w wyszukiwaniach

I w tym momencie z pomocą przychodzi nam właśnie SEO. Search Engine Optimization, czyli optymalizacja wyników wyszukiwania, przeprowadzana w odpowiedni sposób, pozwala wspinać się w wynikach wyszukiwania organicznego coraz wyżej. Przez to Twoja strona jest lepiej widoczna dla klientów, a to oczywiście przekłada się na większą ilość sprzedanych produktów.

Na czym polega SEO?

Działania poprawiające widoczność Twojego sklepu internetowego w sieci, obejmują zarówno poprawienie kodu strony, w taki sposób, aby był on bardziej przyjazny dla wyszukiwarki, ale także zadbanie o content samej strony, który powinien być atrakcyjny dla robotów Google i samego użytkownika.

Wędrówka w górę po kolejnych pozycjach wyszukiwarki jest procesem czasochłonnym i niełatwym. O pozycję na pierwszej stronie walczy nie tylko Twój sklep, a cała gama innych, którzy również podejmują działanie marketingowe i usprawniające działanie swojej strony internetowej. Aby osiągać dobre rezultaty warto poprosić o pomoc specjalistów, którzy na co dzień zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych i szeroko pojętym e-marketingiem.

PPC – gdy zależy Ci na czasie

Gdy prowadzisz akcje promocyjną lub dopiero co rozkręcasz swoją działalność, i chcesz, aby wieść o Twoim sklepie natychmiastowo dotarła do świadomości Twojej grup docelowej, warto zainteresować się innym rodzajem pozycjonowania tzw. PPC. Dzięki niemu link do Twojej strony internetowej pojawi się nad lub tuż obok wyszukiwań organicznych w Google i to w przeciągu paru chwil. Opcja ta jest zdecydowanie bardziej kosztowna od pozycjonowania w wynikach organicznych, i na dłuższą metę mniej skuteczna.

[Głosów:1    Średnia:5/5]