Jak reklamować swój sklep internetowy na facebooku?

0
4016
Jak reklamować swój sklep internetowy na facebooku?

Agencje interaktywne i specjaliści zajmujący się e-marketingiem, zgodnie twierdzą, że sklepy internetowe, które reklamują swoją firmę na facebooku, polepszają nie tylko wizerunek swojej firmy – poprzez komunikację ze społecznością kupujących i zainteresowanych klientów – ale również swoją sprzedaż. Osoby, które obserwują profil firmowy sklepu, i są na bieżąco z promocjami i aktualnościami w sklepie, obdarzają sklep większym zainteresowaniem i oddają „głos” swoim portfelem częściej, niż inni kupujący.

Jak reklamować się na facebooku?

Rozpoczęcie swojej przygody z interakcją z kupującymi poprzez social media jest niezwykle proste. Założenie fanpage’u na facebooku jest darmowe. A jego zarządzaniem możesz zajmować się nawet samodzielnie.

Do tego celu niezbędne będzie Ci prywatne konto na facebooku, do którego zostanie przyłączony fanpage firmowy, i z którego będziesz mógł nim zarządzać. Do zarządzenia profilem firmowym, możesz również upoważnić inne osoby, np. specjalistę od social media, który prowadzi dla Ciebie kampanią reklamową.

skuteczna reklama na facebook - na co zwrócić uwagę

Dlaczego warto mieć fanpage’a?

Dzięki profilu firmowemu na facebooku, potencjalni i aktualni klienci Twojego sklepu będą mieli dostęp do najnowszych informacji o promocjach i nowych dostawach w Twoim sklepie. Zainteresowane Twoimi produktami osoby, mogą kliknąć w przycisk „Lubię to”, aby otrzymywać prenumeratę, i być zawsze na bieżąco. Wszystkie aktualności, którymi będziesz chciał podzielić się ze swoimi fanami, wędrują do nich niemalże w tym samym czasie, gdy zamieszczasz je na swoim profilu. Komentowanie, dyskusje, czy badanie opinii pod postami, pozwoli Ci zapoznać się z oczekiwaniami klientów, dopasować asortyment, i ostatecznie zwiększyć sprzedaż.

Reklama, która „żyje”

Na facebooku, każdy z Twoich „fanów” może polubić i udostępnić Twój post, dzięki czemu stanie się on widoczny dla innych użytkowników, i tym samym dotrze do większej liczby odbiorców. Fani mogą stać się niejako „ambasadorami” Twojej marki, i polecać Twoje produkty swoim znajomym.

[Głosów:1    Średnia:5/5]