Najciekawsze podcasty o biznesie i jak ich słuchać

0
264
Najciekawsze podcasty o biznesie i jak ich słuchać

Każdy przedsiębiorca powinien się rozwijać, by być na bieżąco z najnowszymi technikami biznesowymi. Jednym z popularniejszych ostatnio sposobów na zdobywanie wiedzy jest słuchanie podcastów. Wystarczą słuchawki do iPhona, telefon i dostęp do internetu, by móc słuchać tysięcy godzin wykładów.

Słuchawki do iPhone i co jeszcze do podcastu?

Podcast to rodzaj słuchowiska, którego możesz słuchać na swoich słuchawkach do iPhona czy innego telefonu. Niektórzy słuchają ich też w samochodzie. Niektóre podcasty są bardziej poważne i profesjonalne, inne odbywają się w luźnej formie. Dostęp do nich zyskasz dzięki aplikacjom takim jak Podcast Go czy Stitcher. Możesz też słuchać ich w iTunes lub na Spotify.

Do tego potrzebujesz dobrych słuchawek do iPhone lub innego telefonu, którego używasz. Wiele podcastów nagrywanych jest w domu, przez co jakość nie zawsze jest idealna. Przeczytaj, jakie są najlepsze słuchawki do iPhone do słuchania podcastów i nie tylko. Najlepsze są te wkładane do uszu jak słuchawki iPhone Apple AirPods, bo podcastów większość osób słucha w ruchu. To dodatkowy plus: ćwicząc na siłowni lub sprzątając, możesz chłonąć wiedzę, której zdobycie zwykle wymagałoby spędzenia wielu godzin na sali wykładowej. W wybranej aplikacji znajdź dział biznes lub wpisz temat i szukaj w ten sposób interesujących audycji. Poniżej kilka najciekawszych propozycji.

Mała Wielka Firma

Pani Swojego Czasu, Ola Budzyńska

Podcast Pani Swojego Czasu pozwala zajrzeć za kulisy imperium, jakie zbudowała energiczna trenerka i wykładowczyni Aleksandra Budzyńska. E-booki, kursy on-line – jak to wszystko stworzyła? O tym z detalami odpowiada w kolejnych odcinkach. Sama Budzyńska często jest też gościem innych podcastów, gdzie można dowiedzieć się więcej o niej samej.

Po nitce Ariadny, Ariadna Wiczling

Styl Ariadny Wiczling jest zupełnie inny. To spokojna i cicha osoba, która udowadnia, że tacy ludzie też mogą z powodzeniem prowadzić biznes. Jej głównym zajęciem jest nauka tego, jak prowadzić i sprzedać kurs on-line, ale w programie pojawiają się też inspirujący goście. Ariadna z farmaceutki przeistoczyła się w grafika, a następnie w businesswoman. Udowadnia, że każdy jest w stanie to zrobić.

Tuż przy uchu, Kasia Bieleniewicz

Kasia Bieleniewicz jako osoba kreatywna i przedsiębiorcza jednocześnie poszła mniej oczywistą drogą. To oryginalne podejście do biznesu, nie tylko skupiające się na tabelach i liczbach, ale też na emocjach i rozwoju. Bieleniewicz przypomina, że biznes to nie tylko ciężka praca, ale też sposób na wyrażenie siebie.

Mała Wielka Firma, Marek Jankowski

Obdarzony przyjemnym głosem przedsiębiorca odpowiada na pytania, które każdemu chodzą po głowie. Podpowiada, jak przyciągnąć klientów do sklepu i co robić na targach branżowych. Audycje są jednocześnie profesjonalne i prowadzone na luzie, dzięki czemu styl Jankowskiemu znajduje szerokie rzesze sympatyków.

Więcej niż oszczędzanie pieniędzy, Michał Szafrański

Szafrański wydał własnego e-booka i nauczył tysiące Polaków tego, jak zarządzać swoimi finansami w życiu prywatnym i biznesie. Po przesłuchaniu wywiadów z gośćmi z różnych branż, nawet laikowi może zamarzyć się kariera w branży nieruchomości czy programistyce.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ