Na jaką formę reklamy i promocji w Internecie postawić?

0
453
Na jaką formę reklamy i promocji w Internecie postawić?

Skuteczna reklama to podstawa, jeśli chcemy zaistnieć w Internecie. W celu zwiększenia sprzedaży oraz efektywności, warto połączyć działania marketingowe w celu wypromowania swojej marki. Obecnie świetne rezultaty przynosi generowanie ruchu na stronie poprzez reklamy w wyszukiwarkach typu Pay PER Click oraz pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Z jakich form reklamy warto skorzystać?

Moc Social Media

Portale społecznościowe to obecnie świetne narzędzie do autopromocji, gdyż skupia ogromne rzesze najróżniejszych odbiorców. Jednym z najpopularniejszych sposobów na zaistnienie w świadomości odbiorców, jest dbanie o aktywność na modnym kanale komunikacyjnym, czyli na Facebooku. Media społecznościowe sprawdzają się w działaniach PR-owych, gdyż umożliwiają nawiązanie kontaktu z klientami oraz pozwalają poznać grupę docelową. Sprawdzą się one do zbierania bazy adresowej, gdyż użytkownicy pozostawiają na portalach swoje dane osobowe, w tym adres emailowy.

Największą sprzedaż, której skuteczność nadal wzrasta, generują jednak reklamy typu SEO, PPC oraz email marketing.

Co potrafi email marketing

Email marketing pozwala działać długofalowo. Istnieje znacznie większe prawdopodobieństwo, że widomość wysłana na prywatną skrzynkę pocztową zostanie odczytana. Wiele osób bowiem kilkakrotnie w ciągu dnia sprawdza pocztę. Dodatkowo dzięki mailowi można przekazać pełniejsze informacje wraz ze zdjęciami, tekstami oraz linkami.

SEO wyszukiwanie

Optymalizacja strony internatowej pod kątem wyszukiwarek wykorzystywana jest w celu pojawienia się danej strony wysoko w wynikach dla wybranych słów kluczowych. Algorytmy Google poszukują w danej treści konkretnych informacji, dlatego też trzeba wiedzieć, co napisać, aby ich filtry zatrzymały się na naszej stronie internetowej. Jeśli chodzi o SEO, to dotyczy to głównie modyfikowania treści strony pod kątem konkretnych fraz oraz zmienianie kodu strony.
Płatne linki

PPC jest reklamą, za którą przyjdzie nam zapłacić w momencie kliknięcia na nią przez zainteresowanej naszą ofertą osobę. W tym celu używa się banerów oraz reklamy tekstowej w wyszukiwarce Google, czyli AdWords.

Aby dotrzeć do odbiorców z konkretną informacją w krótkim czasie, warto połączyć reklamę PPC i kampanię marketingową.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ