Jak wybrać agencję SEO?

0
381
Jak wybrać agencję SEO?

Bez dwóch zdań, wybór właściwej agencji odpowiedzialnej za pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo istotny. Wybrana przez nas firma ma ogromny wpływ na rozwój naszego biznesu oraz postrzeganie naszej marki w Internecie. Wiele firm nawiązuje kontakty biznesowe na podstawie wielomiesięcznych umów, co znacznie zmniejsza pole manewru w przypadku chęci rezygnacji ze współpracy. Na podstawie wieloletnich doświadczeń, Agencja WebDoctor stworzyła listę najważniejszych rzeczy, które warto przeanalizować przed złożeniem podpisu na umowie.

Rodzaj rozliczenia

Obecnie, pozycjonowanie stron internetowych może być rozliczane na kilka sposobów. Agencje bardzo często proponują tzw. rozliczenie za efekt – Klient płaci wyłącznie wtedy, kiedy firma wypracuje wskazane w umowie pozycje. To z pozoru korzystne rozwiązanie może nieść za sobą poważne konsekwencje. Przed wszystkim, agencja SEO może linkować nasz serwis wieloma, wątpliwej jakości odnośnikami, co może skutkować nałożeniem filtra przez Google. Podpisując umowę na pozycjonowanie, warto rozważyć elastyczny abonament oraz hybrydę – abonament + dodatkowa opłata za efekty. Jest to rozwiązanie znacznie bezpieczniejsze, pozwalające wypracować stabilne pozycje w wyszukiwarce.

Pewniaków nie ma!

Jeśli agencja SEO jest pewna tego, że w określonym czasie wypracuje dla Ciebie konkretny efekt, to sygnał, że nie należy podejmować z nią współpracy. Owszem, specjaliści SEO mają realny wpływ na wyniki, jednak ich praca zależy w dużej mierze od czynników zewnętrznych (np. algorytmów wyszukiwarki Google). Innymi słowy, pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces, którego efekty bardzo trudno przewidzieć. Warto o tym pamiętać podczas rozmowy z agencją.

Jakość obsługi

Współpracując z Agencją SEO, warto mieć pewność, że jej działania są dla nas zrozumiałe i transparentne. W tym celu, należy ubiegać się o comiesięczne raporty prac, które pozwolą nam ocenić, czy nasza witryna jest traktowana zgodnie z naszymi oczekiwaniami.

Podczas negocjowania warunków współpracy, warto również zapytać, czy zostanie nam przydzielony indywidualny opiekun. W przypadku bardzo dużych agencji SEO, uzyskanie informacji o tym, jak przebiega pozycjonowanie może okazać się kłopotliwe.

Postaw na sprawdzonego partnera

Wierzymy, że przedstawione powyżej wskazówki pomogą Ci wynegocjować najlepsze warunki współpracy. Jako doświadczona na rynku Agencja, świetnie znamy potrzeby Klientów, oferując im idealnie dopasowane umowy. Więcej informacji znajdziesz na www.Webdoctor.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ