Dynamiczne DSA dla sklepów internetowych

0
415

Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym dlaczego jedne sklepy internetowe toną w natłoku zamówień, podczas gdy inne szybko kończą swój żywot? O sukcesie bądź jego braku decyduje wiele czynników. Jednym z istotniejszych jest to czy sklep potrafi dotrzeć do swoich klientów.

Jak to zrobić?

Sposobów jest wiele – jedne bardziej, inne mniej skuteczne. Jako, że handel internetowy odbywa się …w internecie, oczywistym wydaje się, że właśnie tu trzeba szukać potencjalnych klientów. Okazuje się, że nie dla wszystkich jest to tak oczywiste.
Nadal spora grupa przedsiębiorców handlujących w sieci nie wie, że aby skutecznie dotrzeć do klienta trzeba zainwestować w reklamę swojego sklepu w sieci.

Czym jest DSA?

DSA czyli Dynamic Search Ads to najprościej mówiąc dynamiczne reklamy Google AdWords. Ich działanie jest dość proste i jest nieco zbliżone do mechanizmu, na którym opierają się naturalne wyniki wyszukiwania Google.


W DSA reklamy wyświetlane są na podstawie analizy treści witryny i jej poszczególnych podstron. Reklamy wyświetlają się w odpowiedzi na wpisane przez internautę hasło, które jest ściśle związane z treścią znajdującą na stronie docelowej. Wówczas Google tworzy reklamę na podstawie zapytania i odsyła użytkownika do strony z produktem, o który pytał.

Dlaczego warto?

Reklamy dynamiczne AdWords są bardzo wygodnym narzędziem dla sklepu internetowego i bardzo skuteczną alternatywą dla pozycjonowania na tzw. długi ogon. Reklamodawca nie musi tworzyć długiej listy słów kluczowych, na które będzie wyświetlać się jego reklama. System sam tworzy komunikat reklamowy, który jest ściśle związany z wpisanym hasłem. Reklama nie różni się właściwie niczym od „standardowych” reklam AdWords. Posiada nagłówek, treść, adres strony docelowej oraz rozszerzenia.

Dzięki DSA otrzymujemy więc gotowe reklamy, bez konieczności poświęcania kilku godzin na ich tworzenie czy wymyślanie słów kluczowych oraz ich treści. Dodatkowo reklamy są niezwykle precyzyjne i odsyłają użytkownika dokładnie tam gdzie powinien trafić.
DSA natychmiast dostosowuje się do wszelkich zmian dokonywanych na stronie, dzięki czemu sprawdzi się nawet w biznesach sezonowych.

Jak zacząć?

Ustawienie dynamicznych reklam dla sklepu nie powinno być dla przedsiębiorców większych problemem. Jeśli jednak brak czasu nie pozwala na samodzielne zgłębianie możliwości systemu można skorzystać z fachowej pomocy agencji.

[Głosów:2    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ