Dropshipping – tak, czy nie?

0
534
Dropshipping - tak, czy nie?

Internet daje nam ogrom możliwości, nie tylko w postaci świetnego kontaktu ze znajomymi na drugim końcu świata, czy możliwości wyszukania niezwykle ciekawych informacji. Internet to również miejsce, gdzie w łatwiej można wypromować własną osobę, bądź też swoją firmę. Wystarczy odrobina smykałki marketingowej i dobry pomysł, a drzwi kariery i dobrych pieniędzy staną przed nami otworem.

Dropshipping – czym jest?

Dropshipping to model biznesu, który pozwala nam nieco ograniczyć na początku koszty naszej działalności. Dzięki dropshippingowemu systemowi biznesu, jedyne o co musimy zadbać to właśnie marketing i kontakt z klientem. A całą resztą (niemalże) zajmie się już dostawca.

Jak ro działa?

W dropshippingu zawieramy umowę, czy porozumienie – bardzo często drogą internetową – z hurtownią lub magazynem, który dysponuje określonym przez nas towarem. Towar reklamujemy na naszej stronie internetowej, Facebooku, czy też Allegro. A dostawą produktu zajmuje się już bezpośrednio sam magazyn. W skrócie mówiąc, my zajmujemy się nawoływaniem klientów, bierzemy od produktów marżę – jaką uznamy za stosowne – przesyłamy pieniądze, a wysyłką zajmuje się już hurtownia.

Czego potrzeba nam do dropishippingu?

W pierwszej kolejności musimy się zająć znalezieniem niszy produktowej, w którą będziemy chcieli „uderzyć”. I tuż po tym oczywiście dostawcy, który będzie nam w stanie zaoferować dany produkt – czy też ich grupę – po odpowiednio niskiej cenie.

Gdy określimy warunki umowy i wstępnie określimy nasze marże, możemy zabierać się za stworzenie sklepu internetowego. Możemy również sprzedawać w oparciu o inny system sprzedaży – allegro, ogłoszenia, czy cokolwiek innego przyjdzie nam na myśli – jednak wybór sklepy internetowego wydaje się najszybszą i najtańszą z możliwych opcją.

Po eksporcie produktów z baz naszych dostawców i implementacji do naszego sklepu, pozostaje nam już tylko zająć się marketingiem. My wystawiamy fakturę i przelewamy pieniądze do dostawcy, a dostawca wysyła paczkę, tak, że klient nie orientuje się nawet, że dostał ją z hurtowni.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ