Dlaczego warto postawić na opakowanie prezentu z firmowym logo?

0
1638
Dlaczego warto postawić na opakowanie prezentu z firmowym logo

Wręczanie prezentów z okazji Bożego Narodzenia jest coraz powszechniejsze w dużych i małych firmach. Pracownicy otrzymują zwykle symboliczne upominki, dzięki którym świętowanie wolnego czasu jest o wiele przyjemniejsze. Prezenty od firmy przynoszą korzyści również pracodawcy, który wpływa w ten sposób na motywację zatrudnianych osób. Dodatkowo podarunki świąteczne mogą poprawić rozpoznawalność marki, jeżeli odpowiednio się je zapakuje. Niezastąpione są tu opakowania prezentów z logo.

  1. Opakowanie prezentu z logo – zalety
  2. Torba papierowa – ekologiczna i niedroga
  3. Torba bawełniana z logo jako prezent na święta

Prezenty dla pracowników w okresie bożonarodzeniowym są coraz popularniejsze. Wręcza się je osobom zatrudnionym we wszystkich działach, by docenić ich wkład w działanie przedsiębiorstwa przez cały rok. Świąteczne wypieki, słodycze, kawa, a nawet butelka wina wręczone przez pracodawcę poprawiają motywację podwładnych oraz sprawiają, że w świąteczny czas wkraczają w lepszym nastroju. Jednocześnie podczas przygotowywania upominków firma może zadbać o swoją rozpoznawalność, wybierając opakowanie prezentu ze swoim logo.

Opakowanie prezentu z logo – zalety

Jakie są zalety opakowań prezentów z logo? Przede wszystkim torba papierowa z naniesionym znakiem marki umożliwia jej dokładną identyfikację. Tym samym, rośnie rozpoznawalność firmy, co przekłada się na większe zaufanie klientów. Logo na torbie papierowej jest widoczne dla wszystkich osób, które będą kontaktowały się z obdarowanym pracownikiem, mijały go na ulicy lub w sklepie. Dzięki temu torby papierowe z logo do pakowania prezentów bożonarodzeniowych zyskują na znaczeniu.

Dodatkowo torby papierowe są niedrogie, dlatego wykorzystywanie ich do promowania marki jest naprawdę opłacalne. Reklama tego typu przynosi długofalowe rezultaty, dlatego jest znacznie skuteczniejsza niż krótkoterminowe akcje promocyjne, np. obniżki cen w sklepach. Ponadto papierowe opakowanie prezentu z logo jako forma promocji marki trafia do osób, które w innych okolicznościach nie miały kontaktu z daną marką. Dzięki temu zasięg reklamy firmy rośnie przy niewielkim nakładzie pracy i środków finansowych.

Torba papierowa – ekologiczna i niedroga

Torba papierowa jest obecnie jedną z najpopularniejszych na rynku. Zastąpiła torby wykonywane z folii oraz innych tworzyw sztucznych, które są szkodliwe dla środowiska naturalnego. Papierowe opakowanie prezentu jest ekologiczne, gdyż można wykorzystać je do recyclingu i następnie użyć ponownie. Dodatkowo papier szybko rozkłada się po wyrzuceniu, co sprzyja oczyszczaniu planety z zalegających na niej śmieci.

Ekologiczne opakowanie prezentu jest również niedrogie. Jedna torba prezentowa kosztuje od kilkudziesięciu groszy do kilku złotych w zależności od wielkości i typu użytego papieru. Dzięki temu opakowania stanowią niewielki koszt całego upominku. Aby poznać dokładny koszt wykonania toreb papierowych z logo, niezbędny jest kontakt z firmą produkującą ekologiczne opakowania.

Torba bawełniana z logo jako prezent na święta

Torby bawełniane z logo mogą być wykorzystywane jako świąteczny upominek. Bawełniana torba przydaje się na zakupy, a także w wielu innych sytuacjach. Dzięki temu pracownik, który otrzyma ją w prezencie stanie się ambasadorem marki. Wystarczy, że będzie zabierać torbę ze sobą w różne miejsca, a przez wiele miesięcy będzie promować firmę. Taka torba ze względu na niski koszt produkcji może stanowić dodatek do głównego prezentu dla pracownika. Dobrym pomysłem jest wręczanie jej również klientom w celu budowania ich lojalności wobec marki.

[Głosów:3    Średnia:5/5]