piątek, Styczeń 22, 2021

Lista odbiorców – w jaki sposób ją zbudować?

Lista odbiorców - w jaki sposób ją zbudować?
Osoby liczące na odniesienie sukcesu w Internecie, powinny wiedzieć, że składa się na niego kilka elementów, czyli oferta, grupa docelowa odbiorców oraz kreacja. Chociaż niektórzy posiadają już grupę odbiorców, to warto poznać sposoby na dotarcie także do tych potencjalnych. Które dane należy zbierać i gdzie? Zdobycie wielu informacji o odbiorcach jest niezwykle korzystne, gdyż pozwala dobrać treść mailingów do aktualnych...

Zakładamy bloga

Zakładamy bloga
Blogowanie stało się ostatnio bardzo modne oraz pożyteczne. Blog nie jest już tylko pamiętnikiem online, ale dochodowym i przyjemnym zajęciem dla oraz większej grupy osób pod warunkiem, że zamieszczane na nim treści są ciekawe i wysokiej jakości. Jak więc założyć bloga? Pomysł na biznes – blog Platforma WordPress.org to świetne miejsce do założenie bloga firmowego, który wymaga profesjonalnej obsługi pod firmową...

Czy kasa fiskalna jest niezbędna dla sklepu internetowego?

Czy kasa fiskalna jest niezbędna dla sklepu internetowego?
Zakup kasy fiskalnej może znacznie ułatwić życie przedsiębiorcom, jednak dla większości z nich wcale nie jest on konieczny. Jeśli rozważasz otwarcie sklepu internetowego, przekonaj się, czy Ty podlegasz nakazowi rejestracji sprzedaży przy pomocy kasy fiskalnej, czy może wystarczy klientom jedynie wystawienie prostych nieudokumentowanych dowodów sprzedaży. Kiedy nie musisz używać kasy fiskalnej? Jeśli prowadzisz sprzedaż wysyłkową, a pieniądze za zakup towaru wędrują...

Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?

Jak skutecznie prowadzić sklep internetowy?
Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości dokonania zakupów drogą internetową. Jeszcze kilka lat temu jedynie niewielki procent konsumentów decydował się na zakupy online. Aukcje internetowe i nieliczne sklepy nie budziły zaufania klientów, a liczne próby oszustw użytkowników tym bardziej oddalały konsumentów od ostatecznej decyzji o zakupie. Często zdarzały się jednak sytuacje, gdy klienci sprawdzali dostępność jakiegoś produktu, aby potem...

Hosting dla sklepu internetowego – jaki wybrać?

Hosting dla sklepu internetowego - jaki wybrać?
Zakładając sklep internetowy niezbędny Ci będzie nie tylko ogólny plan biznesu, czy layout strony. Zadbać musisz również o to, co dla dobrego funkcjonowania strony jest niezbędne. Chodzi tutaj oczywiście o wykupienie domeny i hostingu. Czym jest hosting i domena? I na co zwrócić uwagę przy ich wyborze? Domena - czym jest? Domena, to inaczej nazwa strony, bądź też adres internetowy, pod...

Czym jest certyfikat SSL? I czy musisz go mieć w swoim sklepie?

Czym jest certyfikat SSL? I czy musisz go mieć w swoim sklepie?
Ochrona danych osobowych, to dziś temat niezwykle aktualny. Jeszcze do niedawna nie zdawaliśmy sobie sprawy, jak i ile danych podajemy wypełniając (wydawałoby się) zwykłe ankiety, formularze itd. Kiedy na światło dzienne wyszło w jaki sposób nasze dane mogą być wykorzystane, każdy z nas przykłada do nich coraz większą wartość. I bardzo dobrze, gdyż ich niezabezpieczenie może skończyć się dla...

Regulamin sklepu internetowego – co powinien o nim wiedzieć przedsiębiorca?

Regulamin sklepu internetowego - co powinien o nim wiedzieć przedsiębiorca?
Trudno wyobrazić sobie sklep internetowy bez regulaminu. To przecież tam, swoje pierwsze kroki, stawiają klienci, którzy mają jakiekolwiek pytania i wątpliwości co do umowy sprzedaży. To również to miejsce, gdzie przedsiębiorca może zabezpieczyć się jako sprzedawca i dzięki niemu uniknąć nieporozumień, a czasem nawet pozwów. Po co regulamin w sklepie? Regulamin jest pierwszą drogą kontaktu (niebezpośredniego) klienta ze sprzedawcą. To w...

Po co SEO w sklepie internetowym?

Po co SEO w sklepie internetowym?
Piękna grafika w layoucie strony internetowej, czy szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach, to nie wszystko, aby dziś odnaleźć się na rynku internetowym i zyskać grono stałych kupujących. Wszystkie Twoje starania odnośnie jakości sklepowego wyposażenia oraz jego wizualnej atrakcyjności, spełzną na niczym jeśli nikt ich nie zobaczy. A tak niefortunnie może się stać, gdy Twoja strona widnieć będzie na setnej...

Jak reklamować swój sklep internetowy na facebooku?

Jak reklamować swój sklep internetowy na facebooku?
Agencje interaktywne i specjaliści zajmujący się e-marketingiem, zgodnie twierdzą, że sklepy internetowe, które reklamują swoją firmę na facebooku, polepszają nie tylko wizerunek swojej firmy - poprzez komunikację ze społecznością kupujących i zainteresowanych klientów - ale również swoją sprzedaż. Osoby, które obserwują profil firmowy sklepu, i są na bieżąco z promocjami i aktualnościami w sklepie, obdarzają sklep większym zainteresowaniem i...

Jakie wydatki, możemy „wrzucić” w koszty prowadzenia sklepu internetowego?

Jakie wydatki, możemy "wrzucić" w koszty prowadzenia sklepu internetowego?
Prowadzenie biznesu internetowego, podobnie, jak w przypadku tego tradycyjnego, wiąże się z kosztami. W zależności od jego wielkości, ilości zatrudnianych pracowników i szeregu innych czynników, koszty uzyskania przychodu mogą wahać się od kilku do nawet kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie, a czasem nawet i więcej. Jakie z nich możemy odliczyć od podatku dochodowego? Koszty, które możemy odliczyć od podatku Kosztami prowadzenia działalności,...